پمپ مه پاش اوربیت – پمپ برتولینی ایتالیا – پمپ اینتر ایتالیا
پمپ مه پاش اوربیت – پمپ برتولینی ایتالیا – پمپ اینتر ایتالیا

 

لازم به ذکر است که قطراتی که به این اندازه ریز گردند مدت نسبتأ طولانی درهوا معلق بوده و در مدتی که در هوا معلقند با جذب حرارت محیط تبخیر می شوند و این امکان را می دهد که دمای اتاق را بدون افزایش قابل توجه رطوبت به 22 درجه کاهش دهید. بنابراین، بدون خیساندن گیاهان، گرمای گلخانه را جذب کرده و آنها را خنک می کنند. در این سیستم ها الکتروپمپ ها برای تولید فشار بالا مورد استفاده قرار می گیرند تا این فشار بتواند پیستون های داخلی نازل های مه پاش را باز کرده وو موجب اسپری آب شوند. دستگاه کارواش بخار کاویان در ابعاد متفاوت ساخته می شود هر چقدر ابعاد دستگاه بزرگ تر شود میزان بخار تولیدی دستگاه کارواش بخار نیز افزایش مییابد و باید متناسب با سایز کارواش خود، دستگاه مورد نیاز را انتخاب کنید. در سیستم مه پاش، موارد زیر اعمال می شود: هرچه قطرات آب کوچکتر باشد، میزان تبخیر بیشتر و کارایی سیستم بیشتر است. احتمالا هر ۳ یا ۴ ماه یکبار (بسته به میزان کارکرد تایمر) باتریها ضعیف میشوند و نیاز به تعویض دارند . 

برای سیستم مه پاش مرغداری از شیلنگ های ۲ متری در طول سالن بهره می برند که در بین هر دو قطعه شیلنگ یک عدد پایه نازل دو طرفه برای پاشش رطوبت نصب می گردد. این کار باعث می شود تا هوای گرم سالن از بین رفته و محیط خنک شود. سیستم نبولایزاسیون باعث کاهش حرارت محیط و افزایش رطوبت در منطقه می شود. این سیستم به ویژه به عنوان یک سیستم سرمایش گلخانه و مرطوب سازی گلخانه ها یا خانه های دام و طیور که در تابستان با مشکل رطوبت کم و دمای بالای محیط روبرو هستند، استفاده می شود، زیرا رطوبت کم و درجه حرارت بالا در این محیط ها باعث افت شدید می شود که مشکلات زیادی ایجاد می کند. علاوه بر این، سیستم نبولایزاسیون به عنوان عاملی در برابر آفات و گرد و غبار عمل می کند. مه پاش ها نوعی خنک کننده تبخیری هستند که به عنوان سیستم خنک کننده و فن به عنوان خنک کننده تبخیری شناخته می شوند، بهتر است بدانید که مه پاش یکی از بهترین روشهای خنک کننده با راندمان بالا است. برای خنک کردن محیط گلخانه، لازم است سیستم خنک کننده به اندازه و در مدل های مناسب انتخاب شود.

سعی کنید پیش از خرید حتما از ارائه کارت گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی این دستگاه ها اطمینان حاصل کنید.خرید خود را از تولید کننده های معتبر و با تجربه انجام دهید.سالن های گاوداری همواره به ضدعفونی و سم پاشی مرتب احتیاج دارند، از این رو هنگام تهیه سیستم مه پاش نازلی توجه داشته باشید که دستگاه حتما یک مخزن نیز به همراه داشته باشد.نازل ها و اتصالات آن به خاطر حساسیت بالایی که دارند می بایست در سیستم های مه پاش نازلی از کیفیت بالایی برخوردار باشند و تحمل بار فشار زیادی را داشته باشند. از دیگر بخش هایی که هنگام خرید پمپ کارواش صنعتی باید آن را در نظر داشته باشید، پمپ آن به شمار می رود. پمپ فشار قوی کارواش ها بسیار کاربردی می باشد این ویژگی در پمپ های مه پاش نیز وجود دارد و از نظر کاربرد هم به همین دلیل است که میتوان آنها را در یک محیط یکسان استفاده کرد و از آنها بهره برد. زمانی که سطح وسیعی مورد نظر نباشد، مدل های 6 و 12 ایستگاه کنترلری مقرون به صرفه هستند.

آب روی سطح گیاه یا زمین ته نشین نمی شود؛ زیرا این قطرات بسیار کوچک هستند و قبل از رسیدن به زمین بخار می شوند. از آنجایی که نازل های اسپری دارای منافذ بسیار کوچکی هستند و در سیستم های اسپری کمتر از یک میلی متر هستند، آب خروجی به شکل مه خروج می شود و بستر خیس نمی شود، وجود آب در خاک و گیاهان از تراکم اجتناب می کند. آبی که در فرآیند شستشوی خودرو در مراکز شستشوی خودرو استفاده می شود، از طریق خروجی هایی به چاه فاضلاب می رود. در این روش با استفاده از اتوماسیون مقدار آب آبیاری با توجه به نیاز گیاه و زمان آبیاری قابل تنظیم است. فوگر گلخانه، شرایط را برای رشد گیاهان فراهم می آورد؛ به گونه ایی که می توانیم با کمک این وسیله که رطوبت را کاش می دهد، با خیال راحت به پرورش گل و گیاه بپردازیم. در صورت استفاده از آب، باید هزینه ی زیادی را صرف پرداخت هزینه های آب کنید. در تابستان باید سعی کنیم محیط گلخانه را خنک نگه داریم تا شرایط برای رشد گیاهان فراهم شود. بعدی یک محافظ است که یک فیلم محافظ نازک را روی سطح وسیله نقلیه ایجاد می کند.

https://abniro.com/piston-pumps/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : چک مارکر